Het product is toegevoegd aan uw winkelmand



Naar winkelwagen Verder winkelen
logo
Thuiswinkel-logo


Het bestelproces

Vooraf:

Voordat u uw bestelling kunt plaatsen dient u zich eerst te registreren. Indien u al eerder bent geregistreerd dient u zich in te loggen.

Producten selecteren en bestellen:

U selecteert de producten die u wilt bestellen middels het rode winkelkarretje. De producten worden hierdoor in uw winkelwagen geplaatst. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Wanneer u wilt bestellen klikt u rechtsboven op ‘Naar Winkelwagen’. U krijgt dan een overzicht te zien van alle producten die u heeft geselecteerd. Middels ‘Bestellen’ kunt u het juiste afleveradres invoeren en eventueel kiezen voor een afwijkend factuuradres.

Via ‘Doorgaan’ komt u bij het laatste overzicht. Hier kunt u een eventuele kortingscode invullen. Verder kiest u hier voor een betaalmogelijkheid.

We bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • Automatische incasso
  • Overschrijving
  • iDeal
  • Rembours

Door de order te plaatsen middels ‘Bestellen met betaalverplichting’ geeft u aan akkoord te zijn met de algemene voorwaarden en plaatst u uw order. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode dient u nog enkele stappen te ondernemen voor de betaling af te ronden. U ontvangt via email een orderbevestiging en een ordernummer.

Leveringstermijn

Zodra uw bestelling is geplaatst en betaalt gaan wij uw bestelling verwerken. Wij streven erna uw bestelling binnen 5 werkdagen uit te leveren. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, dan ontvangt u hier bericht over via email. U heeft dan de mogelijkheid om de bestelling kosteloos te annuleren.

Bij vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice: 088-77 66 550 of een mail sturen naar: webshop@delimburger.nl
De verzending wordt uitgevoerd door TNT Post.

Rembourskosten

We hanteren de volgende rembourskosten:

  • 0-10 kg € 15,95
  • 10-30 kg € 20,20

Garantie

De wettelijke garantie is van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product moet doen wat men ervan verwacht wordt. Is dit niet het geval dan moet de verkoper zorgen voor herstel of vervanging of restitueren van het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is.


Mijn winkelmand

U heeft geen items in uw winkelmand.

Mijn account



Wachtwoord onthouden?
Inloggen

Top 10